STREFA KLIENTA Szukaj w serwisie...

Czytelnia - lista artykułów

Porady i wskazówki

Jak zmierzyć poziom tkanki tłuszczowej? Jak zmierzyć obwody ciała? Wskaźnik BMI (Body Mass Index) - normy i zastosowanie Jak osiągnąć sukces w treningach? Zastój w treningu - poznaj przyczyny i rozwiąż problem

Wstęp do siłowni

Przygotowanie do siłowni - najpierw głowa, potem mięśnie Jak się ubierać, czyli co zabieramy na trening? Pierwsze miesiące na siłowni - jak ćwiczyć? Na co zwracać uwagę? Błędy treningowe początkujących na siłowni Ćwiczenia rozgrzewkowe i wystudzające Zdrowie i bezpieczeństwo podczas treningów

Zdrowe odżywianie

Dieta czy styl życia? - dlaczego diety na dłuższą metę nie są skuteczne? Czy wiesz co jesz? - wpływ odżywiania na zdrowie i sylwetkę Kilka słów nt odżywek w kulturystyce i fitness Indeks i ładunek glikemiczny (IG i ŁG) - pojęcia, które warto znać

Sport dla każdego

Trening siłowy kobiet - czego boją się kobiety? Sport nie tylko dla młodych. Czy warto ćwiczyć po 30-tce, 40-tce? Jaki jest najlepszy wiek do uprawiania kulturystyki? Czy warto skakać na skakance?

Tabele i normy

Tabela wartości odżywczych wersja Light Tabela wartości odżywczych wersja Pro Tabela wyników pomiaru tkanki tłuszczowej u kobiet Tabela wyników pomiaru tkanki tłuszczowej u mężczyzn Normy BMI (Body Mass Index) Normy poziomu tkanki tłuszczowej

Zdrowie

Ile warte jest Twoje zdrowie? Zdrowie vs pseudochoroby - czemu w aptekach są zawsze kolejki? Wolne rodniki i antyoksydanty

Odchudzanie

Droga do szczupłej sylwetki - 20 zasad odchudzania Spalacze tłuszczu - termogeniki i fat burnery

Zasady treningowe Joe Weidera

Zasady treningowe Weidera

Ćwiczenia na siłowni

Podstawowe ćwiczenia na siłowni




Dokumentacja serwisu  |  Mapa serwisu

Copyright © 2012 - 2017 POLTREN Wojciech Kowalczyk

Valid XHTML 1.0 Strict