STREFA KLIENTA Szukaj w serwisie...

Copyright © autor artykułu: Wojciech Kowalczyk - trener personalny
Wszelkie prawa zastrzeżone You can cite - zezwolenie na przedruk/publikację na warunkach określonych w 'prawach autorskich'

ZANIM SKOPIUJESZ - PRZECZYTAJ

Jak prawidłowo wykonać przywodzenie nóg na maszynie, siedząc (lub leżąc)

To ćwiczenie, a także opisy 98 innych, najczęściej wykonywanych ćwiczeń na siłowni, znajdziesz w e-booku Kulturystyka (nie tylko) dla początkujących.

Przywodzenie nóg w siadzie na maszynie Przywodzenie nóg na maszynie (w pozycji siedzącej lub leżącej) to ćwiczenie wykorzystywane w treningu mięśni nóg.

W pozycji siedzącej na przyrządzie stabilizujemy tułów, chwytając rękoma za specjalne uchwyty po bokach urządzenia. Nogi ustawione w szerokim rozkroku. Nabieramy powietrza i przywodzimy uda do siebie, pokonując opór maszyny i wykonując w końcowej fazie ruchu wydech. W tym miejscu możemy zatrzymać ruch na 1-2 sekundy, a następnie powracamy do pozycji wyjściowej.

Ćwiczenie to doskonale rozwija wszystkie mięśnie przywodziciele uda. Najlepsze rezultaty osiąga się stosując dużą liczbę powtórzeń, aż do uzyskani efektu pieczenia w mięśniach.
W ćwiczeniu tym można stosować także duże obciążenia, oczywiście po wykonaniu kilku serii rozgrzewających.

Jeżeli urządzenie pozwala na regulację kąta oparcia pod plecami, możemy dla nieco odmiennego zaangażowania mięśni przywodzących i urozmaicenia treningu wykonywać to ćwiczenie ustawiając tułów w różnych pozycjach względem nóg.

Wojciech Kowalczyk
trener osobisty



Dokumentacja serwisu  |  Mapa serwisu

Copyright © 2012 - 2017 POLTREN Wojciech Kowalczyk

Valid XHTML 1.0 Strict