STREFA KLIENTA Szukaj w serwisie...

Copyright © autor artykułu: Wojciech Kowalczyk - trener personalny
Wszelkie prawa zastrzeżone You can cite - zezwolenie na przedruk/publikację na warunkach określonych w 'prawach autorskich'

ZANIM SKOPIUJESZ - PRZECZYTAJ

Jak prawidłowo wykonać rozpiętki sztangielkami w leżeniu na poziomej (płaskiej) ławce

To ćwiczenie, a także opisy 98 innych, najczęściej wykonywanych ćwiczeń na siłowni, znajdziesz w e-booku Kulturystyka (nie tylko) dla początkujących.

Rozpiętki sztangielkami w leżeniu na poziomej (płaskiej) ławce Rozpiętki sztangielkami na poziomej ławce to ćwiczenie wykorzystywane w treningu mięśni klatki piersiowej.

W leżeniu na plecach na płaskiej ławce, stopy oparte na podłożu, sztangielki trzymamy w górze nad sobą, dłonie zwrócone wewnętrzną częścią do siebie (uchwyt młotkowy), ręce lekko zgięte w łokciach.
Bierzemy wdech, a następnie opuszczamy sztangielki poziomo, oddalając je od siebie do momentu, aż poczujemy silne rozciągnięcie w obrębie mięśni klatki piersiowej. Przez cały czas utrzymujemy niewielkie ugięcie rąk w łokciach.
Kiedy ramiona zejdą znacznie poniżej osi ciała rozpoczynamy ruch powrotny do góry, po tym samym torze.
W końcowej fazie ruchu robimy wydech i napinamy mięśnie klatki piersiowej (skurcz izometryczny).

Ćwiczenie wpływa przede wszystkim na rozwój mięśni piersiowych. Oddziałuje także na przednią część mięśni naramiennych oraz zwiększa objętość płuc.

Wojciech Kowalczyk
trener osobisty



Dokumentacja serwisu  |  Mapa serwisu

Copyright © 2012 - 2017 POLTREN Wojciech Kowalczyk

Valid XHTML 1.0 Strict