STREFA KLIENTA Szukaj w serwisie...

Copyright © autor artykułu: Wojciech Kowalczyk - trener personalny
Wszelkie prawa zastrzeżone You can cite - zezwolenie na przedruk/publikację na warunkach określonych w 'prawach autorskich'

ZANIM SKOPIUJESZ - PRZECZYTAJ

Zasada dezorientacji mięśniowej

Zasady treningowe Weidera - zasada dezorientacji mięśniowej Tę zasadę, a także wyjaśnienie 31 pozostałych zasad treningowych Weidera, znajdziesz w e-booku Kulturystyka (nie tylko) dla początkujących.

Umiejętne stosowanie zasady dezorientacji mięśniowej to czynnik gwarantujący czynienie postępów w treningach. Dlaczego?

Zarówno mięśnie, jak i cały organizm dosyć szybko przyzwyczajają się do stosowanych programów treningowych, co w konsekwencji prowadzi do zatrzymania w rozwoju umięśnienia. W związku z powyższym, aby mięśnie mogły dalej się rozwijać, co pewien czas należy wprowadzać zmiany w programach treningowych. Muszą to być na tyle częste i istotne zmiany, aby mięśnie nigdy nie zdążyły przyzwyczaić się do stosowanych form treningowych.

Można to osiągnąć poprzez zmianę ćwiczeń, liczby serii, powtórzeń w seriach, stosowanie różnych obciążeń, tempa i kątów wykonywania ćwiczeń, zmianę prędkości ruchu i długości przerw odpoczynkowych - wszystko po to, aby utrzymać mięśnie i cały organizm w stanie dezorientacji.

Wojciech Kowalczyk
trener osobisty



Dokumentacja serwisu  |  Mapa serwisu

Copyright © 2012 - 2017 POLTREN Wojciech Kowalczyk

Valid XHTML 1.0 Strict