STREFA KLIENTA Szukaj w serwisie...

Copyright © autor artykułu: Wojciech Kowalczyk - trener personalny
Wszelkie prawa zastrzeżone You can cite - zezwolenie na przedruk/publikację na warunkach określonych w 'prawach autorskich'

ZANIM SKOPIUJESZ - PRZECZYTAJ

Zasada dynamicznych powtórzeń

Zasady treningowe Weidera - zasada dynamicznych powtórzeń Tę zasadę, a także wyjaśnienie 31 pozostałych zasad treningowych Weidera, znajdziesz w e-booku Kulturystyka (nie tylko) dla początkujących.

Zasada dynamicznych powtórzeń może być stosowana jedynie przez zaawansowanych kulturystów (staż treningowy powyżej dwóch lat) i tylko po prawidłowo przeprowadzonych ćwiczeniach rozgrzewających na mniejszych ciężarach.

Polega ona na wykonywaniu ćwiczeń z ciężarem, który pozwala na zrobienie nie więcej niż 6-7 ruchów w serii, a więc w granicach 75-85% wartości obciążenia, jakie jest się w stanie wykonać w pojedynczym (rekordowym) podejściu.

Ciężar (w przeciwieństwie do innych zasad, gdzie prowadzi się go powoli, wczuwając się przez cały czas w pracę mięśni), w tym przypadku należy prowadzić bardzo dynamicznie (ale jednocześnie świadomie i pod kontrolą) w całym zakresie ruchu, nadając mu jak największe przyspieszenie.
Metoda ta doskonale poprawia dynamikę, oddziałuje na siłę, wielkość i kształt mięśni.

Wojciech Kowalczyk
trener osobisty



Dokumentacja serwisu  |  Mapa serwisu

Copyright © 2012 - 2017 POLTREN Wojciech Kowalczyk

Valid XHTML 1.0 Strict