STREFA KLIENTA Szukaj w serwisie...

Copyright © autor artykułu: Wojciech Kowalczyk - trener personalny
Wszelkie prawa zastrzeżone You can cite - zezwolenie na przedruk/publikację na warunkach określonych w 'prawach autorskich'

ZANIM SKOPIUJESZ - PRZECZYTAJ

Zasada niepełnych powtórzeń

Zasady treningowe Weidera - zasada niepełnych powtórzeń Tę zasadę, a także wyjaśnienie 31 pozostałych zasad treningowych Weidera, znajdziesz w e-booku Kulturystyka (nie tylko) dla początkujących.

Zasadę niepełnych powtórzeń stosuje się w ćwiczeniach podstawowych, w trzech fazach ruchu: początkowej, środkowej i końcowej.

Polega ona na wykonywaniu niepełnych ruchów tzn. tylko w obrębie jednej z ww. faz, dzięki czemu istnieje możliwość zastosowania dużo większych obciążeń, niż ma to miejsce w przypadku wykonywania powtórzeń w pełnym zakresie.

Niepełne powtórzenia to doskonały sposób na pokonanie punktów krytycznych.
Pomocne w stosowaniu tej metody mogą być odpowiednie stojaki wyposażone w rzędy bolców umożliwiających odłożenie ciężaru na różnych poziomach.

Zasada niepełnych powtórzeń to także doskonały sposób na przyśpieszenie rozwoju najsłabiej rozwiniętych partii mięśniowych. Pozwala ona jednocześnie na uzyskanie znacznych przyrostów siły, doskonale wzmacnia ścięgna, więzadła i inne elementy zbudowane z tkani łącznej.

Wojciech Kowalczyk
trener osobisty



Dokumentacja serwisu  |  Mapa serwisu

Copyright © 2012 - 2017 POLTREN Wojciech Kowalczyk

Valid XHTML 1.0 Strict