STREFA KLIENTA Szukaj w serwisie...

Copyright © autor artykułu: Wojciech Kowalczyk - trener personalny
Wszelkie prawa zastrzeżone You can cite - zezwolenie na przedruk/publikację na warunkach określonych w 'prawach autorskich'

ZANIM SKOPIUJESZ - PRZECZYTAJ

Zasada niespójności form treningowych

Zasady treningowe Weidera - zasada niespójności form treningowych Tę zasadę, a także wyjaśnienie 31 pozostałych zasad treningowych Weidera, znajdziesz w e-booku Kulturystyka (nie tylko) dla początkujących.

Zasada niespójności form treningowych polega na umiejętnym połączeniu w jeden charakterystyczny program treningowy różnych ćwiczeń i zasad w celu uzyskania jak najlepszych rezultatów. Powinny to być te zasady i ćwiczenia, które najlepiej sprawdzają się w przypadku konkretnej osoby.

W praktyce wygląda to tak, że łączy się ze sobą różnorakie ćwiczenia np. na siłę i masę mięśniową, a więc ćwiczenia wykonywane z wolnymi ciężarami (sztangami i sztangielkami) z ćwiczeniami wyizolowanymi wykonywanymi na wyciągach i maszynach, pozwalającymi poprawić kształt, gęstość i separację mięśni.
Jeśli do tego umiejętnie połączymy różne zasady treningowe np. zasadę dezorientacji mięśniowej z zasadą superserii czy serii łączonych (patrz także pozostałe zasady treningowe Weidera), wówczas nasze treningi staną się optymalnie skuteczne.

Metoda ta powiązana jest ściśle z zasadą treningu instynktownego.
Prawidłowe i jak najwcześniejsze opanowanie obu tych zasad powinno być dla Ciebie priorytetem, jeśli zależy Ci na zbliżeniu się do granic własnych możliwości.

Wojciech Kowalczyk
trener osobisty



Dokumentacja serwisu  |  Mapa serwisu

Copyright © 2012 - 2017 POLTREN Wojciech Kowalczyk

Valid XHTML 1.0 Strict