STREFA KLIENTA Szukaj w serwisie...

Copyright © autor artykułu: Wojciech Kowalczyk - trener personalny
Wszelkie prawa zastrzeżone You can cite - zezwolenie na przedruk/publikację na warunkach określonych w 'prawach autorskich'

ZANIM SKOPIUJESZ - PRZECZYTAJ

Zasada potrójnych serii

Zasady treningowe Weidera - zasada potrójnych serii Tę zasadę, a także wyjaśnienie 31 pozostałych zasad treningowych Weidera, znajdziesz w e-booku Kulturystyka (nie tylko) dla początkujących.

O zasadzie potrójnych serii mówimy wtedy, gdy na tę samą partię mięśniową wykonujemy serię składającą się z trzech różnych ćwiczeń, bez przerwy odpoczynkowej między nimi.
Serie potrójne powodują bardzo intensywny napływ krwi do mięśni, co znacząco wpływa na ich unaczynienie.

Dzięki temu, że mięśnie atakowane są pod różnymi kątami, metoda ta oddziałuje przede wszystkim na ich kształt. Znacząco poprawia się też ich wytrzymałość i możliwości regeneracyjne.

Wojciech Kowalczyk
trener osobisty



Dokumentacja serwisu  |  Mapa serwisu

Copyright © 2012 - 2017 POLTREN Wojciech Kowalczyk

Valid XHTML 1.0 Strict