STREFA KLIENTA Szukaj w serwisie...

Copyright © autor artykułu: Wojciech Kowalczyk - trener personalny
Wszelkie prawa zastrzeżone You can cite - zezwolenie na przedruk/publikację na warunkach określonych w 'prawach autorskich'

ZANIM SKOPIUJESZ - PRZECZYTAJ

Zasada serii łączonych

Zasady treningowe Weidera - zasada serii łączonych Tę zasadę, a także wyjaśnienie 31 pozostałych zasad treningowych Weidera, znajdziesz w e-booku Kulturystyka (nie tylko) dla początkujących.

Zasada serii łączonych polega na połączeniu dwóch odrębnych ćwiczeń na tę samą grupę mięśniową i wykonaniu ich bez przerwy odpoczynkowej (lub z minimalną tylko przerwą) między nimi.
Inaczej mówiąc, jest to superseria na tę samą grupę mięśniową.

Przykładem serii łączonej na klatkę piersiową może być np. wyciskanie sztangi na skośnej ławce, a zaraz po tym wykonanie rozpiętek sztangielkami leżąc na poziomej ławce.

Serie łączone pozwalają na bardzo szybkie dopompowanie krwią danej grupy mięśniowej. Zwiększają też jej wytrzymałości i unaczynienie.

Wojciech Kowalczyk
trener osobisty



Dokumentacja serwisu  |  Mapa serwisu

Copyright © 2012 - 2017 POLTREN Wojciech Kowalczyk

Valid XHTML 1.0 Strict