STREFA KLIENTA Szukaj w serwisie...

Copyright © autor artykułu: Wojciech Kowalczyk - trener personalny
Wszelkie prawa zastrzeżone You can cite - zezwolenie na przedruk/publikację na warunkach określonych w 'prawach autorskich'

ZANIM SKOPIUJESZ - PRZECZYTAJ

Zasada superserii

Zasady treningowe Weidera - zasada superserii Tę zasadę, a także wyjaśnienie 31 pozostałych zasad treningowych Weidera, znajdziesz w e-booku Kulturystyka (nie tylko) dla początkujących.

Superserią nazywamy połączenie dwóch odrębnych ćwiczeń na przeciwstawne sobie grupy mięśniowe, które wykonujemy bez przerwy odpoczynkowej (lub z minimalną przerwą) między nimi.

Dobrym przykładem zastosowania zasady superserii może być tutaj wykonanie uginania przedramion ze sztangą (na biceps), a zaraz po tym, wykonanie francuskiego wyciskania sztangą leżąc (na triceps). Dopiero po wykonaniu obu tych serii następuje przerwa odpoczynkowa.

Ćwiczenia wykonywane w superseriach poprawiają regenerację tej grupy mięśniowej, która jest ćwiczona jako pierwsza i stanowią doskonały sposób na szybkie dopompowanie krwią obu ćwiczonych grup mięśniowych.

Wojciech Kowalczyk
trener osobisty



Dokumentacja serwisu  |  Mapa serwisu

Copyright © 2012 - 2017 POLTREN Wojciech Kowalczyk

Valid XHTML 1.0 Strict