STREFA KLIENTA Szukaj w serwisie...

Copyright © autor artykułu: Wojciech Kowalczyk - trener personalny
Wszelkie prawa zastrzeżone You can cite - zezwolenie na przedruk/publikację na warunkach określonych w 'prawach autorskich'

ZANIM SKOPIUJESZ - PRZECZYTAJ

Zasada treningu dzielonego

Zasady treningowe Weidera - zasada treningu dzielonego Tę zasadę, a także wyjaśnienie 31 pozostałych zasad treningowych Weidera, znajdziesz w e-booku Kulturystyka (nie tylko) dla początkujących.

Osoby początkujące powinny przez kilka pierwszych miesięcy wykonywać na każdym treningu ćwiczenia na wszystkie grupy mięśniowe.

Po tym okresie, w celu zwiększenia intensywności treningów na poszczególne grupy mięśniowe, wprowadza się zasadę treningu dzielonego, polegającą na podziale całego umięśnienia na dwie, mniej więcej równe, części. Każdą z tych części trenuje się następnie w oddzielne dni.

Zazwyczaj jest to podział na górną i dolną połowę ciała.

Dzięki takiemu podziałowi, poszczególne grupy mięśniowe mogą być ćwiczone dłużej, dokładniej i z większą intensywnością. Mają też one więcej czasu na pełną regenerację, co sprzyja ich rozrostowi.

Wojciech Kowalczyk
trener osobisty



Dokumentacja serwisu  |  Mapa serwisu

Copyright © 2012 - 2017 POLTREN Wojciech Kowalczyk

Valid XHTML 1.0 Strict