STREFA KLIENTA Szukaj w serwisie...

Copyright © autor artykułu: Wojciech Kowalczyk - trener personalny
Wszelkie prawa zastrzeżone You can cite - zezwolenie na przedruk/publikację na warunkach określonych w 'prawach autorskich'

ZANIM SKOPIUJESZ - PRZECZYTAJ

Zasada treningu izometrycznego

Zasady treningowe Weidera - zasada treningu izometrycznego Tę zasadę, a także wyjaśnienie 31 pozostałych zasad treningowych Weidera, znajdziesz w e-booku Kulturystyka (nie tylko) dla początkujących.

Dążąc do uzyskania wymarzonej sylwetki warto pamiętać o zasadzie treningu izometrycznego.

Trening izometryczny polega na napinaniu mięśni bez wykonywania ruchu.
Istnieje wiele wariantów wykonywania tego typu ćwiczeń. Najprostszym i najpopularniejszym jest trzykrotne, pełne napięcie mięśni na okres 3-6 sekund.
Tego typu trening poprawia separację mięśni, pozwala lepiej sterować pracą mięśni podczas treningów oraz uzyskać nad nimi pełną kontrolę w trakcie pozowania na zawodach.

Wojciech Kowalczyk
trener osobisty



Dokumentacja serwisu  |  Mapa serwisu

Copyright © 2012 - 2017 POLTREN Wojciech Kowalczyk

Valid XHTML 1.0 Strict