STREFA KLIENTA Szukaj w serwisie...

Copyright © autor artykułu: Wojciech Kowalczyk - trener personalny
Wszelkie prawa zastrzeżone You can cite - zezwolenie na przedruk/publikację na warunkach określonych w 'prawach autorskich'

ZANIM SKOPIUJESZ - PRZECZYTAJ

Zasada treningu potrójnie dzielonego

Zasady treningowe Weidera - zasada treningu potrójnie dzielonego Tę zasadę, a także wyjaśnienie 31 pozostałych zasad treningowych Weidera, znajdziesz w e-booku Kulturystyka (nie tylko) dla początkujących.

Zasada treningu potrójnie dzielonego polega na wykonywaniu przez ćwiczącego trzech treningów w ciągu dnia.

Na każdym treningu wykonuje się wtedy ćwiczenia tylko na jedną grupę mięśniową.

Na zastosowanie tej metody treningowej mogą sobie pozwolić jedynie zawodowcy, i to tylko tacy, którzy charakteryzują się wysokimi zdolnościami regeneracyjnymi organizmu.

Stosowanie tej metody bez odpowiedniego przygotowania treningowego, bez właściwego odżywiania i bez posiadania zdolności do błyskawicznej regeneracji organizmu prowadzi jedynie do problemów zdrowotnych, przetrenowania i kontuzji.

Wojciech Kowalczyk
trener osobisty



Dokumentacja serwisu  |  Mapa serwisu

Copyright © 2012 - 2017 POLTREN Wojciech Kowalczyk

Valid XHTML 1.0 Strict