STREFA KLIENTA Szukaj w serwisie...

Copyright © autor artykułu: Wojciech Kowalczyk - trener personalny
Wszelkie prawa zastrzeżone You can cite - zezwolenie na przedruk/publikację na warunkach określonych w 'prawach autorskich'

ZANIM SKOPIUJESZ - PRZECZYTAJ

Zasada wielkich serii

Zasady treningowe Weidera - zasada wielkich serii Tę zasadę, a także wyjaśnienie 31 pozostałych zasad treningowych Weidera, znajdziesz w e-booku Kulturystyka (nie tylko) dla początkujących.

Zasada wielkich serii to jedna z najbardziej intensywnych, a co za tym idzie i wyczerpujących form treningowych.

Polega ona na wykonaniu od czterech do sześciu serii różnych ćwiczeń na jedną grupę mięśniową, bez przerw odpoczynkowych lub z niewielkimi tylko przerwami między nimi.

Serie te, atakując mięśnie pod różnymi kątami, zmuszają je do wykonania maksymalnie ciężkiej pracy we wszystkich możliwych płaszczyznach, przez co oddziałują one na różne partie i cechy danego mięśnia. Dzięki takiemu treningowi znacząco poprawia się jakość umięśnienia ćwiczonej partii.

Wojciech Kowalczyk
trener osobisty



Dokumentacja serwisu  |  Mapa serwisu

Copyright © 2012 - 2017 POLTREN Wojciech Kowalczyk

Valid XHTML 1.0 Strict