STREFA KLIENTA Szukaj w serwisie...

Copyright © autor artykułu: Wojciech Kowalczyk - trener personalny
Wszelkie prawa zastrzeżone You can cite - zezwolenie na przedruk/publikację na warunkach określonych w 'prawach autorskich'

ZANIM SKOPIUJESZ - PRZECZYTAJ

32 zasady treningowe Joe Weidera

e-book Kulturystyka (nie tylko) dla początkujących 32 zasady treningowe Joe Weidera to zbiór reguł, które powinien znać każdy miłośnik treningu siłowego.

Joe Weider trener mistrzów kulturystyki, nazywany przez swoich podopiecznych "Master Blaster" (tłum. wł. "grzmiący szef") tworzył i doskonalił te zasady przez dziesięciolecia swojej pracy zawodowej.

Dzisiejsi kulturyści, którzy rozmiarami umięśnienia znacznie przewyższają swoich poprzedników chociażby z lat 90. ubiegłego wieku, nie osiągnęli by tak spektakularnych wyników, bez znajomości tych zasad i ciągłego ich udoskonalania.

Oczywiście nie każdy ćwiczący na siłowni musi rozwijać swoje umięśnienie do granic możliwości, ale jeżeli zależy Ci na zmianie wyglądu Twojej sylwetki - nie możesz sobie pozwolić na to, aby tych zasad nie znać. Chociażby, ze względów bezpieczeństwa.

Oto lista zasad treningowych, które znajdziesz również w e-booku Kulturystyka (nie tylko) dla początkujących.

Zasady treningowe dla początkujących

Zasada stopniowego zwiększania obciążeń treningowych Zasada wykonywania ćwiczeń w seriach Zasada izolacji grup mięśniowych Zasada dezorientacji mięśniowej

Zasady treningowe dla średnio zaawansowanych

Zasada priorytetu treningowego Zasada treningu piramidalnego Zasada treningu dzielonego Zasada pompowania krwi do mięśni Zasada superserii Zasada serii łączonych Zasada treningu holistycznego (całościowego) Zasada cykliczności treningowej Zasada treningu izometrycznego

Zasady treningowe dla zaawansowanych

Zasada oszukanych powtórzeń Zasada potrójnych serii Zasada wielkich serii Zasada wstępnego zmęczenia mięśni Zasada wymuszonych przerw wewnątrz serii Zasada pełnego napięcia mięśni przy maksymalnym skurczu Zasada utrzymywania ciągłego napięcia mięśni Zasada oporu w ruchu wstecznym Zasada wymuszonych powtórzeń Zasada treningu podwójnie dzielonego Zasada treningu potrójnie dzielonego Zasada wywołania palenia wewnątrzmięśniowego Zasada treningu jakościowego (przedstartowego) Zasada serii ze zmniejszanym obciążeniem Zasada treningu instynktownego Zasada niespójności form treningowych Zasada niepełnych powtórzeń Zasada dynamicznych powtórzeń Zasada przeplatanych serii




Dokumentacja serwisu  |  Mapa serwisu

Copyright © 2012 - 2017 POLTREN Wojciech Kowalczyk

Valid XHTML 1.0 Strict