STREFA KLIENTA Szukaj w serwisie...

Copyright © Wojciech Kowalczyk - trener personalny
Wszelkie prawa zastrzeżone Do not copy - kopiowanie treści wymaga zgody autora

ZANIM SKOPIUJESZ - PRZECZYTAJ

E-book Kulturystyka (nie tylko) dla początkujących - Słowo wstępne

Ebook Kulturystyka nie tylko dla początkujących - strona tytułowa / zrzut ekranu Wstęp

Żyjemy w czasach, w których wizerunek ma ogromne znaczenie, zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym każdego z nas. Powiedzenie „jak cię widzą, tak cię piszą” nabrało dziś szczególnego znaczenia.

Jeżeli z jakiegokolwiek powodu jesteś zainteresowany kształtowaniem własnej sylwetki, a przy okazji chcesz zadbać o zdrowie, ta książka jest dla Ciebie. Dlaczego?
Ponieważ kulturystyka to niezrównany sposób niemalże dowolnego kształtowania sylwetki, podnoszenia ogólnej sprawności fizycznej i opóźnienia procesów starzenia się organizmu. Niezależnie od tego, czy bliżej Ci do pełnoletności, czy do emerytury, czy jesteś mężczyzną, czy kobietą – korzyści, jakie możesz uzyskać z uprawiania tego sportu, są nie do przecenienia.

E-book jest swego rodzaju podręcznikiem, który będzie Cię prowadził krok po kroku przez co najmniej najbliższe 24 miesiące, od poziomu nowicjusza do etapu dla zaawansowanych. Po przerobieniu materiału z tego podręcznika będziesz mógł śmiało powiedzieć o sobie: „jestem kulturystą”.

Nauczysz się wszystkiego, co jest niezbędne do tego, abyś mógł - po pierwsze, zbudować piękną, wysportowaną sylwetkę. Po drugie, uczynił to w bezpieczny dla zdrowia sposób. Po trzecie, potrafił sam w przyszłości układać swoje treningi poprzez umiejętne stosowanie Weiderowskiej „zasady treningu instynktownego”, której praktyczne zrozumienie jest kluczem do sukcesu w tym sporcie.
Treści zawarte w tym podręczniku w wielu przypadkach są ponadczasowe. Z tego względu mogą być z powodzeniem wykorzystywane zarówno przez osoby, które już kiedyś ćwiczyły, ale z jakichś powodów przerwały treningi i pragną do nich powrócić, jak i przez osoby trenujące systematycznie od dłuższego czasu. Książka ta jest zatem NIE TYLKO dla początkujących.

Jak szybko przyjdą efekty? To zależy od Twojej motywacji i pracy, jaką będziesz chciał włożyć w osiągnięcie swoich celów.
Jako trener personalny, zawodowy instruktor kulturystyki i osoba z wieloletnim stażem treningowym, mogę Cię zapewnić, że już 12 miesięcy regularnych treningów popartych właściwym odżywianiem i odpowiednim wypoczynkiem potrafi zdziałać cuda!
Jakbyś zareagował, gdybym Ci powiedział, że po takim okresie można zbudować sylwetkę spotykaną raz na 1000 przypadków? Nierealne? A może chciałbyś osiągnąć coś więcej? Aby się o tym przekonać, nie pozostaje nic innego, jak tylko rozpocząć regularne treningi. Przed Tobą przynajmniej 24 miesiące pracy z tym podręcznikiem. Po tym okresie, a może już nawet dużo wcześniej, będziesz potrafił układać własne programy, wg których będziesz ćwiczył przez najbliższe lata.

Zapraszam Cię już dziś na wspaniałą życiową przygodę z kulturystyką. Kto wie...? Może za kilka lat to właśnie Ty będziesz mistrzem w tej dyscyplinie. Wszystko przed Tobą.

Moje motto dla Ciebie: „Lepsze jutro zaczyna się dziś”.

Wojciech Kowalczyk
trener personalny & instruktor kulturystyki


1. Zanim rozpoczniemy treningi

Najważniejsze są podstawy

Informacje zawarte w tym podręczniku będziesz wykorzystywał i doskonalił praktycznie tak długo, jak długo będziesz ćwiczył. Nie tylko na etapie początkowym, ale i w całej swojej kulturystycznej karierze.
Pierwsze 12 miesięcy od momentu rozpoczęcia regularnych treningów to niezwykle ważne miesiące. To przede wszystkim czas nauki, zdobywania wiedzy teoretycznej i praktycznej, poznawania własnego ciała i jego reakcji na obciążenia treningowe. To także czas nabierania odpowiednich nawyków żywieniowych i uczenia się właściwej regeneracji potreningowej.
Kolejne 12 miesięcy to – oprócz dalszego zgłębiania tajników kulturystyki, także czas doskonalenia nabytych umiejętności oraz eksperymentowania z różnymi zasadami i programami treningowymi. Wszystko po to, abyś mógł w pełni i jak najszybciej przygotować się do zindywidualizowania swoich treningów, czyli nabył umiejętności opracowania swojego własnego systemu treningowego, który będzie optymalnie skuteczny w Twoim przypadku.

W kulturystyce, podobnie jak w tańcu – najważniejsze są podstawy. Doskonałe ich opanowanie przygotuje Cię fizycznie i psychicznie do wejścia na kolejne poziomy zaawansowania i pozwoli jednocześnie ustrzec się tego, co jest powszechną zmorą wielu sportowców, nie tylko kulturystów, tj. przetrenowania, a tym samym braku postępów w treningach.
Ćwiczenia podstawowe (najprostsze, niewyszukane, z wolnymi ciężarami) ze względu na swoją skuteczność stosowane są na każdym poziomie wytrenowania, od początkujących do zaawansowanych. Można śmiało powiedzieć, że im bardziej zaawansowany kulturysta, tym częściej uwzględnia w swoim programie treningowym ćwiczenia podstawowe. To, czego nauczysz się na początku, wykorzystywać będziesz także i później.

Więcej w darmowym fragmencie e-booka ( hasło otwarcia: czasnatrenera.pl ) lub w pełnej wersji - przejdź do zakupu e-booka.



Dokumentacja serwisu  |  Mapa serwisu

Copyright © 2012 - 2017 POLTREN Wojciech Kowalczyk

Valid XHTML 1.0 Strict