STREFA KLIENTA Szukaj w serwisie...

Mapa serwisu CzasNaTrenera.pl


Zakładki główne

Strona główna Oferta Czytelnia Galeria Referencje Cennik Sklep

Kontakt • Formularz kontaktowy Wyszukiwarka Strefa Klienta - panel logowania do Tabeli PRO Dokumentacja serwisu Mapa serwisu



Zakładka "Oferta" - wykaz podstron

Informacje ogólne
Witaj w serwisie CzasNaTrenera.pl O mnie

Oferta treningowa
Zaproszenie do współpracy Dlaczego warto podjąć ze mną współpracę? Treningi personalne Legionowo, Warszawa centrum - oferta treningowa Spotkanie organizacyjne - wywiad wstępny z klientem Pakiety treningowe - rodzaje pakietów Najczęściej zadawane pytania - FAQ

Wybrane treningi personalne
Odchudzanie z trenerem personalnym dla kobiet i mężczyzn Modelowanie sylwetki kobiecej Kulturystyka dla mężczyzn

Współpraca z trenerem personalnym
Kim jest trener personalny? Co to jest trening personalny? Profesjonalna opieka trenerska odpowiedzią na Twoje potrzeby Niezależny trener personalny, a instruktor kulturystyki / fitness Jak wybrać dobrego trenera personalnego? Trener personalny z przypadku, czyli kiedy brać nogi za pas Kilka słów o odchudzaniu Kilka słów o modelowaniu sylwetki kobiecej Kilka słów o treningu siłowym mężczyzn

Oferta produktów

zobacz Sklep



Zakładka "Czytelnia" - wykaz podstron

Porady i wskazówki
Jak zmierzyć poziom tkanki tłuszczowej? Jak zmierzyć obwody ciała? Wskaźnik BMI (Body Mass Index) - normy i zastosowanie Jak osiągnąć sukces w treningach? Zastój w treningu - poznaj przyczyny i rozwiąż problem

Wstęp do siłowni
Przygotowanie do siłowni - najpierw głowa, potem mięśnie Jak się ubierać, czyli co zabieramy na trening? Pierwsze miesiące na siłowni - jak ćwiczyć? Na co zwracać uwagę? Błędy treningowe początkujących na siłowni Ćwiczenia rozgrzewkowe i wystudzające Zdrowie i bezpieczeństwo podczas treningów

Zdrowe odżywianie
Dieta czy styl życia? - dlaczego diety na dłuższą metę nie są skuteczne? Czy wiesz co jesz? - wpływ odżywiania na zdrowie i sylwetkę Kilka słów nt odżywek w kulturystyce i fitness Indeks i ładunek glikemiczny (IG i ŁG) - pojęcia, które warto znać

Sport dla każdego
Trening siłowy kobiet - czego boją się kobiety? Sport nie tylko dla młodych. Czy warto ćwiczyć po 30-tce, 40-tce? Jaki jest najlepszy wiek do uprawiania kulturystyki? Czy warto skakać na skakance?

Tabele i normy
Tabela wartości odżywczych wersja Light Tabela wartości odżywczych wersja Pro Tabela wyników pomiaru tkanki tłuszczowej u kobiet Tabela wyników pomiaru tkanki tłuszczowej u mężczyzn Normy BMI (Body Mass Index) Normy poziomu tkanki tłuszczowej

Zdrowie
Ile warte jest Twoje zdrowie? Zdrowie vs pseudochoroby - czemu w aptekach są zawsze kolejki? Wolne rodniki i antyoksydanty

Odchudzanie
Droga do szczupłej sylwetki - 20 zasad odchudzania Spalacze tłuszczu - termogeniki i fat burnery

Zasady treningowe Joe Weidera

Zasady treningowe Weidera - lista zasad

Ćwiczenia na siłowni

Podstawowe ćwiczenia na siłowni - lista ćwiczeń



Zakładka "Sklep" - wykaz podstron

E-book

Kulturystyka (nie tylko) dla początkujących • Słowo wstępne • Jak zamówić ebook Kulturystyka (nie tylko) dla początkujących?

Tabela żywieniowa

Tabela wartości odżywczych PRO • Jak zamówić Dostęp do Tabeli Pro?



Zakładka "Dokumentacja serwisu" - wykaz podstron

Regulaminy i dokumenty
Ograniczenie odpowiedzialności Polityka prywatności Prawa autorskie Zanim skopiujesz - przeczytaj
Regulamin serwisu Regulamin treningów personalnych

Materiały do pobrania (.pdf)
Oświadczenie uczestnika zajęć Darmowy fragment ebooka Kulturystyka (nt) dla początkujących (hasło otwarcia: czasnatrenera.pl)





Dokumentacja serwisu  |  Mapa serwisu

Copyright © 2012 - 2017 POLTREN Wojciech Kowalczyk

Valid XHTML 1.0 Strict