STREFA KLIENTA Szukaj w serwisie...

Planujesz rozpocząć samodzielne treningi na siłowni?
Przeczytaj ebooka "Kulturystyka (nie tylko) dla początkujących".

Copyright © Wojciech Kowalczyk - trener personalny
Wszelkie prawa zastrzeżone You can cite - zezwolenie na przedruk/publikację na warunkach określonych w 'prawach autorskich'

ZANIM SKOPIUJESZ - PRZECZYTAJ

Kilka słów o treningu siłowym mężczyzn

Kilka słów o treningu siłowym mężczyzn Można śmiało powiedzieć, że trening kulturystyczny jest najskuteczniejszą naturalną "operacją plastyczną", bez skutków ubocznych, bez blizn i praktycznie bez żadnego ryzyka.

W odróżnieniu od kobiet, mężczyznom dużo łatwiej przychodzi rozwijanie muskulatury, ze względu na o wiele wyższy poziom testosteronu. Jednak i tak budowanie masy mięśniowej to bardzo złożony proces treningowy, żywieniowy oraz regeneracyjny, który realizuje się nie w przeciągu jednego tygodnia czy miesiąca, ale z miesiąca na miesiąc i z roku na rok.

Wiele osób, które rozpoczynają swoje przygodę z kulturystyką już na samym starcie popełnia jednak mnóstwo błędów treningowych, próbując ćwiczyć za długo, za często, ze zbyt dużymi obciążeniami, na zbyt zaawansowanym poziomie i źle się odżywiając.
Konsekwencją tego rodzaju błędów jest, w najłagodniejszej postaci, brak postępów czyli zatrzymanie się w rozwoju umięśnienia lub rezygnacja z dalszych treningów zaledwie po pół roku, a często nawet już po miesiącu ćwiczeń.
Postępując w ten sposób łatwo można doprowadzić organizm do przetrenowania, albo co gorsza do kontuzji, która potrafi wykluczyć z treningów na wiele miesięcy.

Personalny trening kulturystyczny, czyli ćwiczenie z osobistym trenerem pozwoli Ci uniknąć tych podstawowych błędów i rozwijać się latami.
Da Ci też pewność, że trenujesz w sposób poprawny, a tym samym i bezpieczny.

Więcej nt treningu kulturystycznego mężczyzn »

Wojciech Kowalczyk
trener personalny



Dokumentacja serwisu  |  Mapa serwisu

Copyright © 2012 - 2017 POLTREN Wojciech Kowalczyk

Valid XHTML 1.0 Strict