STREFA KLIENTA Szukaj w serwisie...

Copyright © Wojciech Kowalczyk - trener personalny
Wszelkie prawa zastrzeżone Do not copy - kopiowanie treści wymaga zgody autora

ZANIM SKOPIUJESZ - PRZECZYTAJ

Pakiety treningów personalnych - rodzaje pakietów

Pakiety treningowe przeznaczone są dla osób, które zamierzają wykupić za jednym razem większą liczbę treningów personalnych czyli de facto noszą się z zamiarem podjęcia przynajmniej kilkutygodniowej współpracy ze mną. Zapoznaj się z cennikiem pakietów treningowych.

Główny podział wśród pakietów przedstawia się następująco:

  1. Pakiety treningów personalnych dla jednej osoby:

    • krótkoterminowe (4 tygodniowe)
      • pakiet zwykły - 8 spotkań, treningi 2 x tygodniowo;
      • pakiet optymalny - 12 spotkań, treningi 3 x tygodniowo;
      • pakiet intensywny - 16 spotkań, trening 4 x tygodniowo;
      • pakiet superintensywny - 20 spotkań, treningi 5 x tygodniowo;
    • długoterminowe (12 tygodniowe)
      • pakiet zwykły - 24 spotkania, treningi 2 x tygodniowo;
      • pakiet optymalny - 36 spotkań, treningi 3 x tygodniowo;
      • pakiet intensywny - 48 spotkań, treningi 4 x tygodniowo;
      • pakiet superintensywny - 60 spotkań, treningi 5 x tygodniowo.
  2. Pakiety treningów personalnych dla dwóch osób:

    • krótkoterminowe (4 tygodniowe)
      • pakiet zwykły - 8 spotkań, treningi 2 x tygodniowo;
      • pakiet optymalny - 12 spotkań, treningi 3 x tygodniowo;
      • pakiet intensywny - 16 spotkań, trening 4 x tygodniowo;
      • pakiet superintensywny - 20 spotkań, treningi 5 x tygodniowo;
    • długoterminowe (12 tygodniowe)
      • pakiet zwykły - 24 spotkania, treningi 2 x tygodniowo;
      • pakiet optymalny - 36 spotkań, treningi 3 x tygodniowo;
      • pakiet intensywny - 48 spotkań, treningi 4 x tygodniowo;
      • pakiet superintensywny - 60 spotkań, treningi 5 x tygodniowo.

Szczegóły

Pakiety treningowe dla jednej lub dwóch osób

Pierwszy wybór, to decyzja czy wolisz ćwiczyć sam(a), czy może z inną osobą np. z kolegą, koleżanką, mężem, żoną itd. Ta decyzja jest zazwyczaj najprostsza.
Jeśli masz kogoś do pary, z kim planujesz ćwiczyć, to warunkiem który musi być tutaj spełniony, aby treningi były skuteczne, jest podobny poziom zaawansowania treningowego (bądź jego brak) u obydwu osób.
Jeżeli zamierzasz ćwiczyć sam(a), to Twój poziom zaawansowania treningowego w tym momencie nie ma znaczenia, będzie natomiast ważny w dalszym kroku (przy wyborze pakietu o określonej intensywności).

Kolejny krok to wybór miedzy pakietem krótko-, a długoterminowym.

Pakiety treningowe krótko- i długoterminowe

Pakiety krótkoterminowe to pakiety o czasie realizacji maks. do 4 tygodni, natomiast pakiety długoterminowe to pakiety o czasie realizacji maks. do 12 tygodni.
Oznacza to, że wszystkie wykupione przez Ciebie (lub przez Was) treningi z danego pakietu musimy zrealizować w czasie nie dłuższym niż 4 lub 12 tygodni.
Oczywiście po zrealizowaniu konkretnego pakietu istnieje możliwość wykupienia kolejnego takiego samego, bądź innego, na następny okres.

Kolejny krok, to decyzja jak często chcesz ćwiczyć.

Pakiet treningowy zwykły, optymalny, intensywny i superintensywny

- pakiet zwykły to treningi dwa razy w tygodniu;
- pakiet optymalny to trzy treningi tygodniowo;
- pakiet intensywny to cztery spotkania w tygodniu;
- pakiet superintensywny oznacza pięć treningów tygodniowo.

Każdy trening w pakiecie, niezależnie od rodzaju wybranego pakietu, czasu jego trwania i intensywności, kosztuje tyle samo. Różnica polega na tym, że w zależności od rodzaju wybranego pakietu dostaniesz do niego dodatkowo różną liczbę darmowych treningów - tym większą, im większy wykupisz pakiet.

W praktyce wygląda to następująco:

- pakiet zwykły 4 tygodniowy - płacisz za 6 treningów, a dodatkowo otrzymujesz 2 darmowe treningi;
- pakiet optymalny 4 tygodniowy - płacisz za 8 treningów, a dodatkowo otrzymujesz 4 darmowe treningi;
- pakiet intensywny 4 tygodniowy - płacisz za 10 treningów, a dodatkowo otrzymujesz 6 darmowych treningów;
- pakiet superintensywny 4 tygodniowy - płacisz za 12 treningów, a dodatkowo otrzymujesz 8 darmowych treningów;
- pakiet zwykły 12 tygodniowy - płacisz za 16 treningów, a dodatkowo otrzymujesz 8 darmowych treningów;
- pakiet optymalny 12 tygodniowy - płacisz za 20 treningów, a dodatkowo otrzymujesz 16 darmowych treningów;
- pakiet intensywny 12 tygodniowy - płacisz za 24 treningi, a dodatkowo otrzymujesz 24 darmowe treningi;
- pakiet superintensywny 12 tygodniowy - płacisz za 28 treningów, a dodatkowo otrzymujesz 32 darmowe treningi.

Tak więc w zależności od tego czy wybierzesz pakiet 4 czy 12 tygodniowy, będziesz mieć do wykonania odpowiednio:

- 8 lub 24 treningi w przypadku wyboru pakietu zwykłego;
- 12 lub 36 treningów przy pakiecie optymalnym;
- 16 lub 48 treningów przy pakiecie intensywnym oraz
- 20 lub 60 treningów w przypadku wyboru pakietu superintensywnego.

Sposób rozliczania pakietów został opisany w regulaminie treningów personalnych.

Jaki rodzaj pakietu treningowego wybrać?

patrz FAQ - "Który pakiet treningowy będzie odpowiedni dla mnie?"

Wojciech Kowalczyk
trener osobisty



Dokumentacja serwisu  |  Mapa serwisu

Copyright © 2012 - 2017 POLTREN Wojciech Kowalczyk

Valid XHTML 1.0 Strict